Com podem fer un pa que sigui bo?

dijous, 21 de març del 2019

Tenim un esquelet a la classe!



El pare de la Txell ens ha portat un esquelet a la classe per què puguem estudiar bé els ossos i mirar com són, ja que els nostres no els podem veure.
Ja li hem començat a fer preguntes però hem quedat que més endavant en prepararem i vindrà per contestar-les.








Aquí ens hem fet una foto tots junts


Mirem que passaria si no tinguéssim articulacions?

En aquesta sessió de Summem hem partit la classe en dos grups, un ha anat primer a psico amb la Gemma i els altres s'han quedat a l'aula amb mi.


A psico la Gemma els ha lligat les cames de dos en dos i havien d'explicar si podien caminar bé, saltar,...










A la meva classe els he immobilitzat un braç amb fustes i havien d'agafar coses, tocar-se el nas, aixecar el braç,...
Quan han acabat havien d'explicar quines dificultats havien tingut, el que tenia el colze fixa no s'arribava al nas, el que no podia moure els dits i la ma no podia agafar coses,...
Així a la rotllana ho han anat explicant.



Dibuix inicial del cos per dins i per fora.

Els hem donat una silueta del cos humà i han dibuixat les coses que els sembla que tenim dins i al mateix temps escriure-ho, al costat de la fitxa tenien un espai per dibuixar un cos i escriure les parts de fora.
Així és com els ha quedat, quan han d'escriure algunes vegades ho fan al revés ja que comencen després de la fletxa.
Al acabar ho hem penjat al mural sota del cartell de cada grup.


Grups cooperatius

Avui hem fet els nous grups cooperatius, han escollit el nom que voldrien tenir cada grup  i després han escollit el càrrec tenint en compte que no podien repetir.
Han sortit aquests noms

Aquí podeu veure quan ho escolleixen i escriuen el nom per posar al mural.


Aquests són els noms de cada grup i els components amb els seus càrrecs que investigaran sobre el cos humà i per què es mou?

 GRUP  GOS


 GRUP PINGÜINS


 GRUP  MINIONS

 GRUP  JAC JAC

 GRUP  GATETS

 GRUP  COETS