Com podem fer un pa que sigui bo?

dijous, 23 de maig del 2019

Rúbrica i pla d'equip


Després de fer el pa ens hem fet una rúbrica per veure si havien vigilat amb el material, si l'havien recollit, si havien fet hipòtesis, si havien après coses noves?
La majoria han posat que si que havien vigilat amb el material menys algun grup que ha posat  una mica bé i una mica malament perquè els havia caigut alguna cosa o bé no havien ajudat gaire a l'hora de recollir-lo.

Recollir el material tots diuen que van ajudar, les hipòtesis també diu que les van fer i si que van aprendre coses noves al fer el pa.

Després han fet el pla d'equip del dia que van fer el pa i havien de valorar com havien treballat si amb silenci, si s'havien ajudat i després els diferents càrrecs, el què costa més és treballar en veu baixa, i de vegades algun càrrec com el de dir als companys que han de parlar més baix.




El 2n Pla d'equip l'han fet quan ha experimentat amb les lupes i els pans i així ho han avaluat cada grup amb un gomet de color groc. Alguns em deien que havien treballat sense cridar tant en aquesta sessió i es van posar gomets als dos quadres ja que han d'acabar de millorar-ho o deien que ho havien fet mig mig.


Escrivim els ingredients per fer el pa.

Després que vingués el Marc a explicar-nos com es feia el pa, hem preguntat a cadascú si sabia els ingredients que necessitàvem per fer-lo i tots els han dit, el que els costava més dir era la massa mare.
Després tots els han escrit en la fitxa i han copiat de la pissarra la quantitat que necessitaven per fer un panet ells.
Al acabar han fet una rúbrica de si ho havien fet polit, si havien posat 4 o 5 ingredients i si s'havien deixat alguna lletra al escriure. cadascú ha avaluat el seu treball.